Fyr den a’ med et rockband – Solosang

– kombineret sangundervisning, coaching og koncert.

Underviser Camilla Frederiksen & BANDET GENKLANG
Kontaktoplysninger: Tlf. 22883285, mail “info@milly-nou.com” til Camilla

Beskrivelse:
Sangere der har lyst til at prøve kræfter med at synge i et rockband har her muligheden.

5 øvegange (á 45 min) med sanglærer, hvor man udvikler sin stemme, udvælger og øver de sange, man skal synge med bandet.

Her den første rettelse: Koncerten er fredag d. 20. maj på Kongebryg i Næstved og der er generalprøve torsdag d. 19. maj om aftenen. Derudover er man forbi og øver to-tre gange med bandet.

Pris 1550 – arrangør Næstved Musik Aftenskole – undervisningsstart torsdag 26.8 – 2021

Sangundervisningen foregår torsdage i Karrebæk – øvningen med bandet foregår i løbet af foråret, oftest søndage. Tider aftales ved tilmelding.

Solosang/sangcoach er Camilla Frederiksen. Camilla er en erfaren sanger og sangcoach inden for mange genre. Du kan læse mere om Camilla her ->>

Sangcoach Camilla Frederiksen

Fyr den af med et rockband!

Mange rytmiske sangere går til undervisning og lærer at bruge stemmen rigtigt og forbedre det musiske udtryk. Rytmiske sange, er jo ofte sange med fuldt band, hvor man som sangelev må nøjes med at synge til et backtrack eller til et klaverakkompagnement.

Men ved forløbet: Fyr den af med et rockband, har du som sanger, muligheden for at afprøve det at være frontfigur og forsanger i et band. Næstved musik Aftenskole vil gerne give sangere mulighed for at afslutte et sangforløb med et brag af en koncert. Så meld dig til: Fyr den af med et rockband og få prøvet suset, når du trykker den af foran et publikum.

Bandet Genklang, som består af rutinerede musikere, er klar til bakke dig op og hjælpe dig musikalsk. Koncerten, der afslutter dette solosangsforløb, foregår fredag d. 20. maj på Kongebryg i Næstved med generalprøve/ ekstra øvning samme sted torsdag d.19. maj – der er max plads til 5-6 sangere – så skynd dig.

Rockbandet – Genklang