Guitar – undervisning v. Rene Kowalczyk

Underviser: Rene kowalczyk
Kontaktoplysninger: Tlf. 28554304   mail: renekowalczyk88@gmail.com

Som kandidatuddannet klassisk guitarist fra Det Kongelige Danske Musikkonservatorium,

med 12 års erfaring indenfor den videregivende, skabende og udøvende del af musikerlivet, kan jeg hurtigt og præcist sammensætte et 100% unikt undervisningsforløb i den retning, som er mest tilfredsstillende for de elever, jeg underviser.

Dette vil naturligvis blive planlagt i tæt samarbejde med den pågældende ledelse og de andre lærere i forbindelse med koncerter, workshops etc. på den respektive musikskole.

Samtidigt med guitarundervisning har jeg i flere sammenhænge undervist ensembler/bands.
De sidste 6 år har jeg undervist udviklingshæmmede voksne med indlæringshandicap på et guitarhold på 16 personer i Næstved.

Udover undervisning og sideløbende arbejde som sangskriver for popartister har jeg de sidste 15 år været aktiv livemusiker i alt fra symfoniorkestre (bla. DR’s Radiosymfoniorkester og Det Kgl. Kapel) til rytmiske jobs som guitarist/el-guitarist ved musicals, som underholdning til firmafester samt bryllupper, fødselsdage etc.