Saxofon v. Julie Kjær

Underviser: Julie Kjær

Kontaktoplysninger: Tlf. 26706906

Julie er saxofon-, og klarinetlærer med mere end 20 års undervisnings erfaring. Hun lægger stor vægt på udvikling af kursistens faglige- samt sociale og personlige kompetencer.
Hun er uddannet Det Jyske Musikkonservatorium, Rytmisk linje, i Aarhus med hovedfag i saxofon, hovedfagspædagogik og sammenspilsledelse og har senest afsluttet en solistuddannelsen i komposition.

Oven i sit virke som lærer er hun også aktiv musiker og komponist og har spillet og turneret nationalt og internationalt både med sine egne projekter og med musikere og orkestre som Django Bates, Thurston Moore, Marylin Mazur, Paal Nilssen-Love, Aarhus Jazzorchestra og Blood Sweat Drum’n Bass. Hun har desuden udgivet flere plader i eget navn og komponeret værker til bl.a. Aarhus Sinfonietta og Huddersfield Contemporary Music festival.

Derudover arbejder hun som koncertproducent ved Levende Musik i skolen.

Tid & Sted

Undervisningen foregår på Næstved Musikskole, Skellet 29. Tidspunkt efter aftale.