Spændende harmonika/accordeon koncert

Koncert med den fantastiske musiker Dean Delgiusto

Næstved Musikskole ansatte i august 2017 en ny harmonika/accordeon lærer Dean Delgiusto.

Næstved Musik Aftenskole er så heldig, at Dean gerne vil starte harmonikaundervisning i aftenskolen. Den kommende harmonikalærer er uddannet på Det Kongelige Danske Musikkonservatorium. Han spiller mange genrer af musik (fra renæssance, barok, klassisk musik til folkemusik, tango, rytmisk musik samt moderne nye kompositioner og improvisationer).

Dean kommer fra Slovenien og begyndte at spille harmonika, da han var 11 år. I 2001 begyndte han at studere klassisk harmonika (accordeon) i Trieste (Italien) og fortsatte på musikkonservatoriet i Ljubljana (Slovenien). Siden 2009 studerede han accordeon ved Det Kongelige Danske Musikkonservatorium i København.

Dean er også meget aktiv i samarbejdet med komponister og har spillet mange nye værker. Han spiller regelmæssigt med forskellige musikere, grupper og orkestre. Dean er især interesseret i at nå ud til publikum ved at lave koncerter på lidt utraditionelle spillesteder, og elsker at undervise på alle niveauer – også begyndere!

Kom og mød ham på Skellet 29 – onsdag d. 7. februar kl. 19-21 i lokale 101, hvor musikaftenskolerne i Næstved arrangerer en hyggelig lille koncert og hvor eventuelle interesserede kan høre Dean spille, samt høre hvordan han underviser harmonikaspillere.

Dean holder af at undervise, og har mere end 15 års erfaring med undervisning i forskellige niveauer.

KOM OG OPLEV EN FANTASTISK KONCERT MED DEAN DELIGIUSTO

Onsdag d. 7. februar kl. 19-21 i lokale 101 på Skellet 29

Entré: 50,- (inkludere kaffe/ vand)

Billetter købes ved døren fra kl. 18.30 eller bestilles på 27519612 (send SMS)